.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاه فراملی به قابليت‌هاي گردشگري مازندران

معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: مازندران داراي قابليت‌هاي ويژه گردشگري است كه بايد نگاه فراملي به اين مقوله وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در ستاد تسهیلات سفر، تهمينه دانيالي ظهر امروز در ستاد تسهيلات سفر استان مازندران با بيان اينكه يكي از مهمترين عوامل جذب گردشگر در جامعه، احترام و تكريم مسافران است، افزود: كميته‌هايي كه در اين ايام به مردم خدمت مي‌كنند همان ايثار و از خودگذشتگي است كه همه دستگاه‌هاي اجرايي مانند نيروي‌انتظامي، هلال‌احمر، بهزيستي، دانشگاه علوم پزشكي و اداره كل ميراث فرهنگي دارند.

دانيالي افزود: ستاد تسهيلات سفر با ارائه خدمات خود جهاد اقتصادي را قبل از آغاز سال نو شروع كردند كه مسئولان بايد قدر اين خدمت‌رساني صادقانه به مردم را بدانند.

وي تصريح كرد: مازندران داراي قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي خاصي در همه بخش‌ها به خصوص در بخش گردشگري دارد كه نياز به نگاه ملي و فرا ملي است.

ناظر عالي ستاد تسهيلات سفر كشور با بيان اينكه همه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد با داشتن وحدت نظر و همكاري نگاه ويژه‌اي در هزاره سوم توسعه، به استان مسافرخيز مازندران داشته باشند، گفت: از همه شهرستان‌هاي استان بازديد مي‌شود تا با ارزيابي ارائه خدمات نوروزي به مسافران با همكاري همه مسئولان بتوانيم مازندراني آباد و پر از گردشگر به شكل دائم داشته باشيم.

وي از جمع‌آوري زباله‌ها در محورهاي اصلي و فرعي استان تقدير كرد و گفت: با توجه به وجود مشكل پسماند زباله در استان، با جمع‌آوري اين زباله از محورها زيبايي راه‌ها بيشتر مي‌شود كه بايد از كاركنان خدمات شهري شهرداري تجليل كرد.

وي از عملكرد كميته‌هاي فرهنگي در بخشي از شهرستان‌ها تقدير كرد و گفت: در بخشي از شهرستان‌ها كه متر مسافرپذير است كه بايد در جذب گردشگر در اين مناطق تقويت شود.

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران نيز به گردشگرپذير بودن استان اشاره كرد و گفت: ستاد تسهيلات سفر استان يك ستاد عملياتي است كه دبيرخانه اين ستاد دائمي شده است

اسدالله محمدپور افزود: كليه ظرفيت‌ها و امكانات استان در ستاد تسهيلات سفر از 26 اسفند خدمات رفاهي را براي مسافران آماده و تا پايان تعطيلات براي ارائه خدمت به مسافران نوروزي آماده هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.